Laminaat bezorgen of afhalen

Een mooie laminaat vloer gevonden? Wij bezorgen je bestelling netjes en volgens afspraak bij je thuis! Lees hier alle vragen rondom het bezorgen (of afhalen) van je nieuwe vloer.

Tip: Wees voorbereid en bestel op tijd!

Zo kun je met een gerust hart op de gewenste dag klussen


Veelgestelde vragen over:



Voordelen van onze bezorgservice:

  • Gratis thuisbezorgd wanneer het jou uitkomt (v.a. € 85, anders € 12,95)
  • Exact volgens afspraak
  • Beschermend en zorgvuldig verpakt


Veelgestelde klantvragen

Bezorgservice

Het bezorgen van laminaat is gratis vanaf € 85 (anders € 9,95) Ook als je voor een andere dag kiest.

Wil je je laminaatvloer op afspraak laten bezorgen? Bijvoorbeeld in de ochtend of in de middag? Dan vragen wij bezorgkosten van € 16,95. Bij elke bezorging krijg je van ons een Trace en Trace code per e-mail om te zien wat de verwachte bezorgtijd is. Zo hoef je niet heel de dag thuis te blijven om je vloer in ontvangst te nemen.

Je kunt kiezen uit 3 bezorgopties:

  • Standaard bezorging (gratis v.a. € 85 - veel gekozen)

    Kies je dag (ma t/m vr) en je laminaat wordt tussen 07.00u en 18.00u bezorgd.

  • Ophalen (gratis)

    Haal je laminaat op bij ons in Zoetermeer.

  • Bezorging op afspraak (€ 16,95)

    Kies je dag (ma t/m vr) en kies je dagdeel (ochtend of middag bezorging).

Wij bezorgen laminaat op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Je kunt zelf een bezorgdatum kiezen. Ook als de bezorgdatum pas over een paar maanden is. (Wil je je vloer in de avond laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice.)
Dit is zeker mogelijk. Je kunt je vloer bij Home Design Shops in Zoetermeer afhalen. Wij zijn open van ma. t/m vr van 8.00 uur tot 21.00 uur en zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Wil je een Quickstep laminaatvloer afhalen? Dan kunt u ook kiezen uit 11 extra Quickstep afhaallocaties:

1. Almelo
2. Amsterdam
3. Breda
4. Den Haag
5. Ede
6. Groningen
7. Haarlem
8. Leeuwarden
9. Nederweert
10. Rotterdam
11. Utrecht

De bovenstaande locaties zijn open van 8:00 uur tot 17.00 uur.

Wil je Meister laminaat afhalen? Dit kan in Vlaardingen (Zuid-Holland) En voor Ambiant laminaat is dit in Genemuiden (Overijssel). Je kunt deze locaties opgegeven in het bestelproces.
Komt de bezorgdag of het tijdstip je toch niet goed uit? Dan kun je de bezorgafspraak wijzigen. Graag horen we dit zo snel mogelijk, zodat wij je nieuwe vloer op tijd bij je kunnen leveren.
Op dit moment kan het voorkomen dat je langer op je bestelling moet wachten dan je gewend bent. Het is namelijk erg druk bij onze bezorgpartners. Ondanks dat zetten zij hun schouders eronder om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Zodra wij jouw bestelling netjes hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.

Is je bestelling vertraagd? Dat is natuurlijk vervelend. Maar geen zorgen, hoor! Vertraagde pakketten worden namelijk binnen 3 dagen vaak alsnog bezorgd. Heb je na 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag nog niets ontvangen? Neem dan via de mail contact op met de klantenservice. We gaan gelijk voor je aan de slag.



Bezorgmogelijkheden en verpakking

Standaard wordt laminaat tot aan de drempel van je huis wordt geleverd. Woon je in een flat of appartementencomplex? Dan wordt je bestelling buiten of in de aankomsthal geplaatst. Je kunt aangeven (in het bestelproces) dat wij je 30 minuten van tevoren bellen. Zo weet je zeker dat je je bestelling in ontvangst kan nemen.
Het laminaat wordt geleverd op een pallet. De pallet is in zwarte (waterafstotende) folie gewikkeld. Mocht je bestelling even voor de deur staan, dan kan dit gewoon. De hoeken van de laminaatplanken zijn extra beschermt door een dubbele laag karton.
Ja. Je kunt uit 2 dagdelen kiezen. Van 7.00 uur tot 13.00 uur of van 12.00 uur tot 18.00 uur. Zo hoef je alleen een ochtend of een middag vrij te nemen van je werk.
Het is mogelijk om je laminaatvloer ’s avonds te laten bezorgen of af te halen. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers.
Bezorging op een ander adres is geen probleem. Wij houden je altijd op de hoogte. Zo ontvang je de Track en Trace nummer waarmee je het tijdvak kan inzien. Zo kun je je familielid, vriend of buurvrouw/buurman op de hoogte stellen, zodat zij je bestelling in ontvangst kunnen nemen.
Ja. Je kunt een aantal weken later het laminaat laten bezorgen. Handig, wanneer je allerlei zaken moet plannen en regelen voor je verhuizing of verbouwing. Wij reserveren het laminaat voor je. Zo weet je 100 procent zeker dat het laminaat klaar ligt, zodra je het nodig heeft.
Dit is zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.




Dag van bezorging

Op de dag van bezorging ontvang je (uiterlijk vóór 10.00 uur ’s ochtends) een e-mail met Track & Trace informatie. Met deze Track & Trace informatie kun je zien wanneer het laminaat wordt bezorgd. Dit wordt altijd aangegeven in een tijdvak van 2 uur. Bijvoorbeeld tussen 13.00 uur en 15.00 uur.
Dit is zeker mogelijk. Je kunt dit aangegeven in het bestelproces dat je graag van tevoren gebeld wilt worden.
Je laminaat wordt bezorgd met Wesseling Transport. Wesseling is gespecialiseerd in het vervoeren van zware en grote pakketten. Je ontvangt op de dag van bezorging (uiterlijk voor 10:00 uur ’s ochtends) Track en Trace informatie waarmee je je bestelling kunt volgen. Er wordt altijd een tijdvak aangegeven van 2 uur. Bijvoorbeeld: het laminaat wordt tussen 13:00 uur en 15:00 uur bezorgd. Zo hoef je niet een gehele dag vrij te nemen van je werk.
Je kunt bij ons eenvoudig en veilig online je laminaatvloer afrekenen. Apart afrekenen met de bezorger is dus niet mogelijk.
Dat is vervelend! Mocht je schade hebben, dan willen wij dit graag z.s.m. rechtzetten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wij zijn doordeweeks open tot 21.00 uur.
Ben je niet thuis op het moment dat het laminaat wordt geleverd? Dan horen wij dit graag! Dan kunnen wij voor je een nieuwe bezorgafspraak maken.

Mocht je toch onverhoopt niet zijn op het moment van levering, dan laat de bezorger een niet-thuis-kaart in je brievenbus achter. Je kunt een nieuwe bezorgafspraak maken óf je bestelling wordt gelijk de volgende dag geleverd. Je kunt altijd met ons contact opnemen om een nieuwe/andere afspraak te maken.
Ben je achteraf toch niet helemaal tevreden over de kleur of structuur? Dan kun je bij ons eenvoudig de vloer binnen 30 dagen retourneren. Onze vervoerder haalt de producten bij je thuis op. Voor laminaat retouren vragen we een bedrag per item. Lees hier alles over op onze retourpagina.


Wil je zowel het laminaat bezorgen als gelijk je laminaatvloer laten leggen? Vraag vrijblijvend een offerte aan! Wij helpen je graag verder.